საჯაროდ არ იცნობდნენ, თუმცა
მის ორიენტაციაზე ქალაქში კულუარულად მაინც ყველა საუბრობდა. ,, 400 ლარად გაყიდული თავმოყვარეობა და უკომპლექსო გულახდილობა, აი რა კვალი დატოვა
მან ცხოვრებაში. გადაცემა „სიმართლის დრომ“ ალბათ
წერტილი დაუსვა მის
ესოდენ დიდ სახელს
გენიოსისა და უბრალოდ უზნეო გარყვნილად აქცია. "" ასე მესმოდა მისი გარდაცვალების შემდეგ უმრავლესობა ადამიანებისგან.
ალბათ ყველანი მიხვდით თუ ვისზე მაქვს საუბარი, აკაკი წერეთლის სახელწიფო უნივერსიტეტის პროფესორ თამაზ კანდელაკზე. ის რამდენიმე დღის წინ გარდაიცვალა, ქალაქში მის სიკვდილზე ყველა საუბრობდა, ვინც სახელითა და გვარით ვერ იხსენებდა, მინიშნებად სიმართლის დროს და მის ორიენტაციას ახსენებდნენ და მერე ყველა ხვდებოდა თუ ვისზე იყო საუბარი. მისი გასვენება შორებელმა ნათესავმა აიღო საკუთარ თავზე. მიუხედავად იმისა, რომ რამდენიმე ათეული წელი პროფესორად მუშაობდა ( და აკმაოდ დამსახურებულიც) მის სამძიმარზე არცერთი სტუდენტი არ მოსულა .
. შორიდან ვუყურებდი,(მეზობელი იყო) დაკრძალვისას ორი თაიგული ჩამოიტანეს მხოლოდ. ერთი მეზობლების ნაყიდი, რომელიც რამდენიმე მოხუცმა ქალმა შეიტანა და მეორე არ ვიცი ვინ... გარდაცვლილი მესამე
დღეს დაკრძალეს, ნათესავმა მეჩქარება, მე ჩემი
საქმე მაქვსო აქ კიდევ პანაშვიდზე არავინ მოდის , დილას
კარების გაღებითა და საღამოს დახურვით დავიღალეო. სასახლის ჩამოტანის დრო რომ დადგა,
ირგვლივ კაცი არავინ
ჩანდა, ნათესავი მუშათა
ბირჯაზე გაიქცა და ოთხი მუშა
დაიქირავა. ათამდე ქალბატონმა ( სავარაუდოდ ორი სიმართლის დროში რომ გულშემატკივრობდა) და ოთხმა დაქირავებულმა მუშამ
პროფესორი იმიერ სასუფეველს მიაბარეს.
ადამიანთ შორის
გათიშულობა ნუთუ იმდენად დიდია, რომ რაც
გვევალება უფლისა და საკუთარი თავის
წინაშე ფეხებზე დავიკიდოთ სულელური პრინციპების გამო.
როდესაც ადამიანი აშავებს დაზარალებული მხოლოდ და მხოლოდ თვითონაა, ჩვენ არც ერთ
სულიერს არ გვაქვს
იმის უფლება, რომ
ერთმანეთი განვსაჯოთ და შეცდომების გულისათვის უკანასკნელად მაინც არ მივაგოთ ადამიანს თავის კუთვნილი პატივი.
ბრბო და მხოლოდ
ბრბო, ერთმანეთის ფეხის
ხმას აყოლილი. ნუთუ
ესა ვართ ქართველები, გრცხვენოდეთ ხალხნო, რადგან
ქართველი დაიღუპა, გენიოსი ადამიანი და მისდამი ელემენტარული პატივის მიგების ნაცვლად პირზე ხელაფარებული ვხარხარებთ. თქვენ თვითონ განმსაჯეთ, მითხარით რომ ვცდები
იმაში, რომ მკვდარზე, რომელზედაც საერთოდ ან კარგს ლაპარაკობენ და ან არაფერს, ამ ადამიანის მიმართ
კი საზოგადოების ირონიის წინააღმდეგ გამოვდივარ. სხვა
ტუ ცდება ეს იმას არ ნიშნავს, რომ
ჩვენც შევცდეთ და ამით სამაგიერო გდავუხადოთ, თუნდაც იმისთვის, რომ ფორმალურად „კაი
გაგების ქუთაისი“ ამ ადამიანის გამოსვლის შემდეგ უბრალოდ ქუთაისი გახდა.
p.s ახალო თაობავ,
სტუდენტებო, შეგვეზლო უფრო
ჰუმანურნი ვყოფილიყავით და ღიმილის გარეშე
გავცლოდით იქაურობას ..............................
24 comments:
p.s სტუდენტებმა, კი ლექტორის გარდაცვალების ამაბავი რომ გაიგეს, გაიცინეს და ..............................(amas ver davijereb)
me axla gavige misi gardacvalebis ambavi da martla dzalian mewyina...sikvdilistvis yvela codvaa..:((
mrcxvenia saertod rom aseti adamianebis garemocvashi vcxovrob. icit ratom ar gagigiat misi sikvdili? imitom rom ureaqcioebi xart da ar gaintersebt adamianis avkargi
gmertma natelshi amkopos, me piradad arts mas vitsnobdi da arts mis mogvatseobas, tumtsa sinanulit avgnishnav am pakts romelits arts pirvelia da arts ukanaskneli albat, me var Giorgi ZardiashviliBabuadze < kerpi > da gulit samdzimars vutskhadeb kartvel ers, Baton Tamaz kandelakis gardatsvalebaze, igi uketes adgilzea da gmerti mosavs im sitboti rats chven ar mivetsit
amastnave sirtkhvils mantia kalaks Kutaiss, tu man dagmo tavisi shvili imis gamo rom igi mamatmavali iko
paktii samwuxaroa. radganac chveni lektor-maswavlebleblebis da studentebis doneze metyvelebs . uamrav mimzezs daasaxeleben darwmunebuli var da mainc ar shemizlia mati gamartleba rac ar unda mizezi moiyvanon. erti kitxva minda davusva blogis avtors. tavad iyo tu ara panashvidze ? ? ? ( batono avtoro zalian gtxovt uyuradgebod ar tatovot chemi shekitxva )
ara ar vyofilvar, radagan me adamains ar vicnobdi arc universitetidan da arc mezoblobidan
მსგავსი მარაზმი კარგა ხანია არ წამიკითხავს ღემრთმანი! ან სად ცხოვრობთ ან რა აზრვნება გაქვთ :( თავიდან ვიფიქრე მართლა გულიშეტკივათქო ამ კაცზე, მაგრამ შემდეგ მივხვდი პოსტის ავტორი ჩვეულებრივი ჰომოფობია, (ჰუმანური მიზნებით :) საერთოდაც არ სჭრდებოდა მაგ ადამიანს თქვენი გამოტირება, ვისაც არ ეტკინა და არ ეწყინა არ მივიდა, ეს სჯობდა იმას რომ მისულიყო და ეგინებია. ისე კი ეს პოსტიც და უნნივერსიტეტის თანამშრომლების იქ არ მისვლა ჰომოფობიური ზენიტია, და ეს უკანასკნელი არა მხოლოდ პროვინციალურ საზოგადოებას ახასიათებს (ნუ აქ შედარებით მძაფრადაა)
სოდომ-გომორის შემდეგ არის ჰომოსექსუალიზმი,ასე რომ არატრადიციული აღარ ითვლება ეს ცოდვა.მეორე,იმ სტუდენტებიდან ვინც სამძიმარზეც არ მივიდა,დარწმუნებული ვარ რამდენიმე მაინც იქნებოდა იგივე ორიენტაციის.შალვას კიდევ,ინტიმის მეტი არაფერი აინტერესებდა????????????????
daaxloebit msgavsi iyo irakli qutateladzis dakrdzalvac tbilisshi... arc erts ar vicnobdi piradad, tumca iraklis dakrdzalvaze viyavi da batoni tamazis gardacvalebac rom gamego movaxerxebdi albat qutaisshi chasvlasac. natelshi amyofos gmertma orives suli
blogerooo unda mogiloco sheni statiis warmateba imitom, rom didi gamoxmaureba mohyva. araakvs mnishvneloba zogii kargs ityvis tu umetesoba cuds :) mtavaria rom mizanshi gaartyi . . . :)))
eg aris masalis anxevari eg aris marazmi?? ადამიანთ შორის გათიშულობა ნუთუ იმდენად დიდია, რომ რაც გვევალება უფლისა და საკუთარი თავის წინაშე ფეხებზე დავიკიდოთ სულელური პრინციპების გამო. როდესაც ადამიანი აშავებს დაზარალებული მხოლოდ და მხოლოდ თვითონაა, ჩვენ არც ერთ სულიერს არ გვაქვს იმის უფლება, რომ ერთმანეთი განვსაჯოთ და შეცდომების გულისათვის უკანასკნელად მაინც არ მივაგოთ ადამიანს თავის კუთვნილი პატივი. ბრბო და მხოლოდ ბრბო, ერთმანეთის ფეხის ხმას აყოლილი. ნუთუ ესა ვართ ქართველები, გრცხვენოდეთ ხალხნო, რადგან ქართველი დაიღუპა, გენიოსი ადამიანი და მისდამი ელემენტარული პატივის მიგების ნაცვლად პირზე ხელაფარებული ვხარხარებთ. თქვენ თვითონ განმსაჯეთ, მითხარით რომ ვცდები იმაში, რომ მკვდარზე, რომელზედაც საერთოდ ან კარგს ლაპარაკობენ და ან არაფერს, ამ ადამიანის მიმართ კი საზოგადოების ირონიის წინააღმდეგ გამოვდივარ. სხვა ტუ ცდება ეს იმას არ ნიშნავს, რომ ჩვენც შევცდეთ და ამით სამაგიერო გდავუხადოთ, თუნდაც იმისთვის, რომ ფორმალურად „კაი გაგების ქუთაისი“ ამ ადამიანის გამოსვლის შემდეგ უბრალოდ ქუთაისი გახდა. konkretul am abzacshi tqven ras uyurebt marazms da dzalian gtxovt saxlebi daa fiqsiret anonimusebit rom wert
სხვის სარეცელში ცხვირის ჩაყოფა მეძებარი ძაღლივით და პიროვნების განსჯა მისი თეთრეულით,აი რა არის მარაზმი!!!
პროვინციალიზმი და ჰომოფობია, ერთმანეთს ხელს არ უშლის და როგორც წესი ერთმანეთს თან ახლავს. რომ იცოდნენ თუ რა საბრალო არსებები არიან კომპლექსარიკი ჰეტეროები, რომლებიც თავის ორიენტაციას უპირატესობად მიიჩნევენ! :)) და მაინც, რატომ მიიჩნევს თავს ჰომოსექსუალზე უკეთესად, ნებისმიერი ნახევრად პრიმატი ჰეტერო?.... სოდომს და გომორს რომ იშველიებენ, რამდენადაც ვიცი იქ კაცად ქცეულმა ანგელოზმა ჩამოიარა ქალაქში, ყველა კარზე დააკაკუნა, დახმარება ითხოვა, ყურიც არავინ დაუგდო, არ არავინ დახმარებია.. ხოდა ამიტომაც ჩათვალა ღმერთმა რომ ეს უგულო და უსულო ხალხით დასახლებული ქალაქი მიწიდან ასაგველია :)) და აღარც დაუყოვნებია:)) ხოდა პრიმატებმა იქნებ ამაზეც იპიქრონ სანამ ვინმე, "სხვანაირს" ჩაქოლავენ!
"შორიდან ვუყურებდი,(მეზობელი იყო) დაკრძალვისას ორი თაიგული ჩამოიტანეს მხოლოდ." – აქ რომ ბრძნადმეტყველებ დაგეჭირა ერთი თაიგული და მისულიყავი. ან რომ ამბობ მუშები მოიყვანა კუბოს წასაღებადო, ამდგარიყავი და მხარი შეგეშველებინა, სიმბოლურად მაინც!
დასაწყისი ზეჰომოფობიაა. ფანჯრიდან ყურება ჰომოფობიაა, მეზობელი რო ხარ და ფანჯრიდანშენც რო ფანჯრიდან უყურებდი ეგეც ჰომოფობიაა,
>>>არ გვაქვს იმის უფლება, რომ ერთმანეთი განვსაჯოთ და შეცდომების გულისათვის უკანასკნელად მაინც არ მივაგოთ ადამიანს თავის კუთვნილი პატივი <<< ესეც ჰომოფობიაა,
შეცდომა ყოფილა ის რო გეი იყო :დ ესმორალისტური თხრობის მანერა, მაგიჟებს . რაღაცები ჩაგისწორებია, მაგრამ ეს საქმეს არ ცვლის. საშინლად მაბრაზებს ეს პოსტი. მისმა პირველმა სახემ გამაცოფა!
ავტორს რო შეუტიეს კიდე, ეგაა ყველაზე სასაცილო.
კარჩე რა.
ვაიმე ვინმე ამიხსნის რატო ყოფთ ადამიანებს ორ ჯგუფად: ჰომო და ჰეტერო სექსუალებად? ეს უკვე დისკრიმინაციას გულისხმობს! რაც შეეხება ბლოგის ავტორს, აუცილებელი არ არის რომ ყველას თავისი ბლოგი ჰქონდეს, განსაკუთრებით ისეთებს რომელთა ინტელექტის მთავარი წყარო ქართული მედიაა.
savsebit vetanxmebi avtores, man dawere blogi romelic gatvlilia titoeuli mkitxevlitvis, homofobebistvisac da ara homofobebitsvis, ase rom avtoro momwons sheni pozicia
ჩვენთან რომ ფარისევლობა პიკს აღწევს, ამაზე ორი აზრი არ არსებობს. მე კიდევ როგორ დადებითად განვეწყვე როდესაც მაგ პიროვნება ტელეეკრანიდან გავიცანი, მისი ეს აღიარება კი დიდ გაბედულებად მივიჩნიე იმ გარემოს გათვალისწინების გამო, რომელიც ჩვენ გვაქვს. სექსუალური ორიენტაცია ეს ინდივიდუალური მოვლენაა, ამიტომ ის მისაბაძი არც არვისთვის შეიძლება იყოს.
არც ცრუ ტოლერანტობას ვღებულობ, როდესაც ვითომ ვღებულობთ თუ გვეცოდება ჩვენგან განსხვავებული. სინამდვილეში ამ დროს საკუთარი ნარცისიძმის ტკბობაში უფრო ვართ ვიდრე რაიმე სხვა.
მე კი ვფიქრობ,რომ ჩვენმა საზოგადოებამ დაკარგა ასეთი პიროვნება რომელსაც არ შეეშინდა იმ ცენზურისა რომელიც მას ჩვენმა ჩამორჩენოლი აზროვნების, ზიზღით და ბოღმით სავსე, ადამიანებმა განაჩცენი გამოუტანეს.
ეს ჰომოფობია არ არის ეს პროვინციალიზმია.
ირაკლის გადასაწყვეტი იყო ჩავიდოდა თუ არა პანაშვიდზე ან დაკრძალვაზე. ტყუილად ესხმით თავს, იმიტომ რომ არც ერთი თქვენგანი არ გააკეთებდა იმას, რასაც აქ ქადაგებთ, იმიტომ რომ საზოგადოებრივ აზრს სურს ასე... თქვენ კი ყველანი მას ისე ემორჩილებით, როგორც ბუნების სხვა კანონებს. ამიტომ სხვის გაკრიტიკებას საკუთარი თავი აკრიტიკოთ აჯობებს და გირჩევთ, უნარებში ტექსტის გააზრება რომ არის, ერთ–ერთი დავალება, ის გააკეთოთ ხშირად, მთავარი სათქმელის გაგებას მაინც გასწავლით :))) ბლოგი იმისია, რომ სუბიექტური მოსაზრებები დააფიქსიროს ავტორმა და აქ არ ვიცი სად ამოიკითხეთ ირაკლის ჰომოფობიური დამოკიდებულება.
ასეთ თმებზე წერას მოერიდე, აშკარად არ შეგიძლია. მერამდენედ შემოვედი და სულ ასწორებ და ასწორებ ვერსიას, რასაც შენ ამბობ მერე ხალხს ტენი და ა.შ
ar vici iraklis adgilze rogor davcerdi, arc is vici rogor davicyebdi am temis saashkaraoze gamotanas,albat imitom ar vici, rom ar mifiqria amaze...namdvilad unda agvnishno isic, rom am temaze ceras blogeri brchyalebit icyebs da sadac sachiroa iqve xuravs...kide ertxel madloba shens blogs rom gvagebinebs iset ambebs rac ar vicit(me piradad ar vicodi es ambavi)...minda mogiloco carmatebili blogeroba da carmatebebic gisurvo...aq sakamatos verafers vxedav, daicera is rac realoba iyo da is rasac irakli tavisi gadasaxedidan xedavda...
ubralod mdabiur azrovnebastan gvaqvs saqme, es ariS da es.. homopobia arapershuashiaa!!! da postis avtortan ra gindat?? ar gamogdis egeti ramebis werao tu ragac... ra gamosvla unda exla amas,, ubralod agwera is rac dainaxee da gamotqva azrii.... namdvilii idiotebi xart raa... ""umecreba netarebaa sanam piradad shexvdebi""
ვერ გავიგე, იმ კაცს ჰომოსექსუალობის არ ცხვენოდა და სხვებს ჰომოფობიის ან პროვინციალიზმის რატომ უნდა შერცხვეთ? ავტორო, გარდაცვლილს რომ ასე სულგრძელად მიუტევებთ "გეობას", თუ შეიძლება ასევე ტკბილად და სულგრძელად მოიხსენიეთ პროვინციალებიც და ჰომოფობებიც.. თუ ცოდვა აღარ არსებობს და თუ ყველაფერი დასაშვებია (თქვენი ლოგიკით), მაშინ ვისაც არ უნდოდა არ მივიდა იმ პანაშვიდზე და ნუ შექმენით ერთი ამბავი და ნუ გაიწეწეთ თმები.. ვისაც გინდათ გეობა, იყავით, და სხვა ადამიანებსაც დაუტოვეთ არჩევანი – მოვიდნენ თქვენს პანაშვიდებზე თუ არა..
msgavsi sworad gagebuli komentrai, me martla vambob rom aq ar dawerila, saxelic rom migetitebina, madlobas gadagixdidi
Post a Comment